Кои са думичките, които свързани в едно изречение, често говорят за така желания от всеки успех? Кой от нас не търси развитие и напредък? Но не в резултат на шанса или късмета. И кое е това изречение? Може би „Богат опит“, „Решения, които работят не само днес и сега“, „Маркетингови идеи и рекламни предложения, които са наистина ефективни“?
Всеки има своята максима (изречение на успеха). Нашето създадохме от някои от идеите, заложени в работната политика на Max Creative. Ако то се доближава и до вашата, тогава си заслужава да обърнете повече внимание на следващите редове, както и да посетите http://www.max-bg.net за още думички, водещи към успеха.
Господин Димитров, моля, разкажете ни малко повече за Max Creative? От колко време работите на българския пазар и в какви насоки?
„Max Creative“ развива своята дейност от 1996 г. в областта на рекламата и полиграфските (B2B) услуги. Основните дейности са насочени към фирми от печатния бранш – графичен и промишлен дизайн, предпечатна поддръжка, експониране до пълен формат, производство на календарни продукти, довършителни, книговезки и фотографски услуги, цифров печат, лазерно гравиране.
С какво, според Вас, се отличавате от другите фирми на пазара, предлагащи сходни услуги?
Приемаме работата си като призвание, като нещо, което те зове, което си способен да вършиш ден след ден, час по час, и то с удоволствие – като цел, която ти дава възможност да изразиш себе си. Фактът, че работим предимно за колеги, ни прави още по-взискателни и отговорни. Без право на грешки, в постоянна готовност за бързи анализи и решения. В нашия бранш нуждата от коректно и независимо мнение спестява много емоции и средства.
Какво откриват Вашите клиенти и партньори във Ваше лице?
Изборът на партньорство за нашите клиенти е лесен, защото предлагаме ясни правила на сътрудничество, бързи работещи решения, оптимизация на разходите, опит, който превръщаме в предимство за партньорите ни.
Отделът по предпечат и експонации към момента обслужва клиенти от 17 града в страната. Това са предимно офсетови, летърпрес и литографски печатници. Разполагаме с 4 експонатора (AGFA и FUJI до пълен формат, AGFA и HEIDELBERG 50/70 см) и 3 дигитални принтера (XEROX, FUJI, RICOH).
Може би най-значимият факт е детайлното познаване на всички полиграфски процеси като технология и богатият практически опит в предпечата и графичния дизайн. Всъщност за нас единствен критерий за оценка е фактът, че поддържаме дългогодишни партньорства. С развитието на технологиите подбираме услугите, които предлагаме, избираме тези, където има възможност за творческа изява и уникалност – например лазерното гравиране като процес, изнесен извън сувенирния контекст, позволява невероятно съчетаване на материи, технологии и форми на поносима (дори в криза) цена.
Освен с български партньори, контактувате ли и с чуждестранни клиенти?
С крайни клиенти сме завършили редица успешни проекти за Русия, Испания, Норвегия, Молдова, Япония, Франция, предимно в областта на дизайна на етикети. В момента финализираме работата по дълъг проект върху серия млечни продукти за търговска верига в Литва. Благодарим на всички, които ни се доверяват...
Трудно ли е за една българска фирма да предлага услуги на клиенти, намиращи се извън пределите на страната ни?
За чужди клиенти работим проекти, свързани с продуктовия дизайн, и каталози за боя за коса. Всеки клиент е различен. Когато са ясни правилата и начинът на оценката им – няма значение коя е страната. Трудно е първия път – обработва се много информация, преценяват се много рискове, но е важно да се излезе с позиция пред клиента, която да е подкрепена с факти и опит. Последният сам ще вземе решението.
Гарантирате ли качество за Вашите услуги и по какъв начин?
Гаранция за качество на услугите е сериозното отношение и компетенция на всеки етап от работата ни – от творческата част до поддръжката на машинния парк.
Залагаме на партньорство с доказани лидери в своята област и прецизен сервиз на техниката. Но на практика клиентите ни нямат нужда от гаранция, а от добре и навреме свършена работа.
Контролът на услугите е стриктен и постоянен във времето. Производствените процеси са дублирани с цел избягване на форсмажорни обстоятелства. Точното колориметрично и денситометрично отчитане на показателите, познаване на материалите и правилният им избор е условие за устойчивост на продукта във времето.
Голяма част от клиентите ни отчитат повишаване на качеството на крайния продукт при комплексното възползване от всички допечатни услуги.
За успешното позициониране на една компания на пазара значение има и участието ù в конкурси. Вземали ли сте участие и имате ли награди от тях?
Усмихвам се, защото в това отношение самите ни клиенти са по-дисциплинирани от нас, което е чудесно... Наш графичен дизайн спечели Наградата на журналистическата гилдия и на Международния медиен фестивал в Албена (2007 г.) за графична визия на в. „Народно дело“, 2003 г. – златен медал от Пловдивски панаир за графичен дизайн на мъжка козметична серия на „Фреш Ап козметикс“, чрез печатница „Стови“ – място в конкурса за календари на Принт Ком.
Може би липсата на време за подготовка определя и несериозното ни отношение към подобен род събития. Малко като оправдание прозвуча, но наистина не отдаваме стойност на тези неща.
Казаното от Вас означава, че влагате всичките си сили в помощ на Вашите клиенти? Техните успехи ли са най-важното за Вас?
Да, най-сладката награда е доволният партньор, който сутрин, на път за офиса, се отбие инцидентно да сподели чаша кафе за добро начало на деня... или да чуеш одобрението на колеги – това е велико!
Разкажете ни малко повече за календарите Ви? Сами ли правите снимките за тях и как всъщност става подборът?
Каталогът с календари „Face the future“® съдържа около 30 вида, поддържани на склад артикули. Издаваме го всяка година, в началото на кампанията, предназначен е за рекламни агенции и печатници. Не се разпространява по търговски обекти и крайни клиенти.
Реализацията на продуктите в каталога е изцяло от Мax Creative. Графичните дизайни на всички артикули са регистрирани промишлени и графични дизайни на Общността.
Всяка година добавяме нови продукти, като добре познатите стари са на ротационен принцип. Естествено, има и такива, които са с постоянно присъствие и фаворити по клиентско търсене.
Кои са основните предизвикателства, които срещате при подготовката и реализацията на календарите?
Изборът на снимков материал и обработката му е най-тежката и трудоемка част от каталога. Разполагаме с наша, изключително богата база със снимков материал от над 200 български дестинации, която използваме само за каталога „Face the future“®.
По отношение на производството и реализацията —при нас процесите на обработка и изпълнение на заявките са автоматизирани и напълно уеб-базирани, което ни дава възможност да бъдем изключително експедитивни като доставчик.
Защо смятате, че Max Creative може да бъде идеалният партньор в сферата, в която работите?
Защото освен креативни, сме компетентни и лоялни. С последното понякога вредим на самите себе си.
Max Creative – творчество на макс

Още статии от същата категория
-
Автор: Polygrafiа Magazine
0 Наградите на сп. Полиграфия -
Автор: Екатерина Николова
0 Управляващият партньор на СBN ... -
Автор: Екатерина Николова
0 Почетният председател на УС на ... -
Автор: Екатерина Николова
0 Управителят на ДФП ... -
Автор: Екатерина Николова
0 Изпълнителният директор на ... -
Автор: Екатерина Николова
0 Доц. Росица Сарджева за ...