Сп. полиграфия е най-дългогодишното списание в пакета издания на Принт енд Пъблишинг.
Създадено в далечната 1949 г., то е най-старото и най-авторитетното издание в полиграфическия бранш в България.
Още в първите години на своето съществуване сп. полиграфия се превръща в интелектуален център на българската полиграфическа гилдия. Негов основател и първи главен редактор е Марин Василев – легендарна личност в историята на българската полиграфия, основоположник на тезата, че книгознанието е комплексна наука, обединяваща няколко научни дисциплини – издателско дело, полиграфия и търговия с книги.
През 1980 г. изданието е поето от неговия син – инж. Васил Василев – ярка личност в съвременната българска полиграфия, който е негов издател и главен редактор до края на 2005 г. Васил Василев успява не само успешно да съхрани списанието през годините, но е и в основата на повечето идеи и проекти, оказали влияние върху развитието на полиграфическата индустрия в България. По идея на Васил Василев и под егидата на сп. полиграфия са създадени наградите „Печатар на годината” и „Търговец на годината”, които се присъждат съвместно със Съюза на печатарската индустрия в България от 2003 г. насам.
От началото на 2006 г. сп. Полиграфия става издание на БиЕмДжи ООД. Същата година то получава статут на „Официален орган на Съюза на печатарската индустрия в България“.
През 2007 г. Полиграфия става първото списание в България, което се отпечатва персонализирано за всеки свой получател, демонстрирайки възможностите на новите цифрови технологии за печат на променливи данни с машините на Xerox.
През юли 2009 г. сп. полиграфия се поема от издателя Принт енд Пъблишинг ООД.
С тираж от 1000 екземпляра (около 70% от които са персонализирани), сп. полиграфия е изданието с най-висок тираж сред специализираните списания в бранша. Неговата неоспорима популярност и безусловен авторитет се основават не само на значително по-голямата му аудитория, но и на професионалната подготовка на съдържанието и цялостното му оформление.
Благодарение на професионалната подготовка и оформление на изданието, редица български и чуждестранни изложения и специализирани форуми му отредиха статут на „официален медиен партньор“.