Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Нови възможности за дигитален печат с Xerox DocuColor® 5000



От декември т. г. една от най-големите и модерни компании за печат и предпечат в столицата — Фатум ООД, предоставя още по-широки възможности за дигитален печат, благодарение на най-новата си цифрова машина — Xerox DocuColor® 5000. Пресата с търговско наименование Malta е последният модел професионални машини на Xerox, която през октомври т. г. бе представена на специално събитие в рамките на „Реклама Експо 2006”. Първата Malta е инсталирана в пловдивския принтшоп „Зебра”.

Новата дигитална преса Xerox DocuColor® 5000 има скорост на печат 50 цветни страници в минута и е разработена за предприятия със средни обеми на натоварване, които имат повишени изисквания към функционалните възможности на машината и качеството на печата. Системата е оптимизирано решение като производителност и цена и разкрива нови възможности в сегмента на печатниците със среден обем продукция. Xerox DocuColor 5000 предлага перфектно и константно качество на изображенията, а също и възможност да се работи с широк набор медии, типични за високия клас индустриални машини. Машината се управлява от високофункционален цветен сървър Creo Spire CXP50, позволяващ печат с шест вида растерна решетка, включително стохастичен растер.

Персонализирането на маркетингови документи е друго полезно приложение, което на нашия пазар все още не е широко популярно. Предимствата от него са познати предимно на компаниите от ютилити сектора, които регулярно изпращат писма с променливо съдържание до милиони адресати. Друга машина на Xerox, с която Фатум работи вече две години е Xerox DocuColor 6060. Чрез нея фирмата обхващаше сегмента на малките тиражи. Световната тенденция е повишено търсене на такъв вид поръчки и именно този сегмент покриват машините на Xerox. Изследователската компания CAP Ventures предоставя данни, според които през 2006 г. са отпечатани 54,4 млрд. дигитални отпечатъци, докато през 2001 те са били — 11 млрд. Едни от основните им потребители са рекламните агенции. За тях от голямо значение са както качеството на крайния продукт, така и кратките срокове за изпълнение на поръчките, които варират от малки стикери за CD-та, плакати, брошури, флайъри, календари, дипляни, информационни бюлетини, визитки, менюта, купони и формуляри, до каталози, фотоалбуми, учебници, коректури, книги.

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар