Ако поне веднъж сте работили по проект, знаете по-добре от всеки друг, че добрата разработка изисква цялостно внимание към всеки детайл от всяко звено. И ако визията е лесно подменима с няколко движения в Corel Draw, ролята на хартията и печата остава категорична от момента на избора до доставянето на готовия продукт.
Ето защо изборът на хартия се утвърждава като един от най-отговорните в света на рекламната индустрия. А истината е, че той се прави многократно, защото всеки проект има своите уникални изисквания. И дори да се спрем на най-чудесната хартия, това не означава, че тя е най-подходящата.
От няколко години обаче на европейския пазар съществува хартия, която претендира да бъде уникалният избор за всеки проект. Производителите на хартия 2Uгарантират продукт, който е ориентиран към вас и всичките ви проекти, спестяващ време и нерви в търсенето на хартия за всяко ново начинание.
Тези твърдения сами по себе си са твърде многообещаващи, затова 2U трябваше да се изправи пред няколко различни изпитания, за да докаже качествата си. За целта събрахме представители на рекламния бизнес и печатари, чиято задача бе да представят изискванията си към хартията, според своя проект.
Искам да прочета първо едната, а после другата страна!
За да направим изследването още по-солидно, сравнихме хартията 2U с петте водещи марки хартия в Европа, с един и същ грамаж.
Резултатите показаха средно около 1,5 % по-голяма непрозрачност за 2U при еднаква маса на различните хартии. Продължихме изследването, като сравнихме хартия 2U, 90 g/m2 , с проби с по-висока маса отдругите хартии. Коефициентите за непрозрачност се изравниха при пробите с маса 115 g/m2 от другите хартии.
Това се дължи на многослойното двустранно покритие, което осигурява естетичен и луксозен вид на продукта, дори и на отпечатаните на ниски грамажи флаери и бланки.
Резултатите при Силк и Глос бяха аналогични.
Искам ли да се разчита какво пише?
Често отговорът е не. Повечето дизайнери и рекламни специалисти предпочитат да изрисуват текста, да го преобразуват в илюстрация, да го вмъкнат в снимка и да го замажат с щрихи, докато не го превърнат в абсолютно нечетима драсканица. Доколко разбираема ще е тя, зависи отново от хартията.
Хартията 2U даде свобода на всички творци да се изразяват по-нестандартно, като направи дори и най-дребните им шрифтове четливи. Независимо колко многопластова и детайлна беше композицията, изключително гладката повърхност на 2U позволи качественото отпечатване дори на дребни текстове и при много висока линиатура на растера.
Искам да спестя малко време!
За печатарите е от значение и „бързината“ на хартията. След като печатницата работи денонощно, когато се гони проект, хартията трябва даможе дасе подава бързо. Благодарение на високата си гладкост и дебелина, 2U осигури 30% по-бързо подаване при печат, което според изследването ни я поставя сред най-бързите хартии в света.
Искам да излезе евтино!
2U постави нови стандарти сред пигментно покритите хартии, като си извоюва мястото на лидер, който съчетава високо качество на конкурентна цена. Високото ниво на непрозрачност и при ниски грамажи беше достатъчно условие да предпочетем 2U за нашите брошури. Така с лукса, който ни осигурява, можем да си позволим по-ниски грамажи, което за първи път няма да е за сметка на качеството.
Искам да работя с лекота!
Когато след дълги молби и обстоятелствени обяснения колко е важно да се внимава при печат, печатарят ни отговори „Лесна работа“, в общия случай това е по-скоро повод за тревога, отколкото за успокоение. Но вече дойде моментът да вярваме на печатарите — над 80% от анкетираните от тях потвърдиха, че бързината и надеждността на 2U при печат правят работата с нея в пъти по-лека.
Искам да съхне бързо!
Да, всички искаме — както печатарят, който чака да постави следващия лист, така и всички, които чакат печатаря, за да допринесат със своята част за завършването на съответния проект.
Хартията 2U предложи и това. Тя изсъхна два пъти по-бързо от своите конкуренти, с което се превърна във фаворит за всички издатели на списания, които пушейки нервно искат списанията си миг след като предадат материалите си.
С помощта на това изследване хартията 2U доказа на рекламните специалисти, дизайнерите, печатарите и издателите, че от неяможе да се поиска всичко — защото eориентираната към потребителите.
Това бе достатъчно за нас от Конкорд Папир да повярваме на хартията 2Uи да предложим лесно решение на всички, които избират и разбират от хартия.
Двустранно пигментно покрита хартия

Още статии от същата категория
-
Автор: Polygrafiа Magazine
0 10 неща, които трябва да знаем за ... -
Автор: Polygrafiа Magazine
0 3D принтерите -
Автор: Polygrafiа Magazine
0 Kodak ColorFlow Software – спасете се от ... -
Автор: Атанас Джажев
0 Друпа, моя любов -
Автор: Polygrafiа Magazine
0 Xerox реализира мащабен проект за ... -
Автор: Polygrafiа Magazine
0 Heidelberg Anicolor – технология, която ...