Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Общо събрание на СПИБ



Втората по ред организационна среща на СПИБ за 2007 г. се състоя на 25 април, от 19.00 ч., в конферентната зала на х-л Бал­кан в с. Чифлика, само на няколко киломе­тра от гр. Троян.

Почетен гост на срещата беше г-н Свен Стржелчик, вицепрезидент по про­дажбите на фирма Koenig & Bauer AG (KBA), която беше домакин на официалната ве­черя по повод пускането в експлоатация нова машина на КВА във военното поде­ление 24430 на гр. Троян часове по-рано. Г-н Стржелчик представи продуктите и стратегията на фирмата в световен ма­щаб и показа отлично владеене на руския език.

Официално бяха представени новите чле­нове на СПИБ:

1. „Елко“, Ямбол;
2. РИК „Елиана“;
3. „Анима Принт“;
4. АДЛ „Идеал“, Пловдив
5. „Коника-Минолта“ и
6. „Форт“, Пловдив.

Представянето на новия интернет сайт на СПИБ, разработен от РА „Фор­тес“ и този на Клъстер Българска медия и печат, разработен от Полиграфия инфо (електронен орган на СПИБ) не можа да се осъществи както беше предвидено по програма, поради липсата на интернет връзка в хотела.

На членовете на Съюза беше напомне­но да предадат номинациите си за „Печа­тар на 2006“ и „Търговец на 2006“ в опре­деления за това срок. Отличените с тези престижни звания в бранша на полиграфи­ческата индустрия в България ще бъдат наградени на 5 юни, по време на откри­ването на специализираното изложение ПринтКом 2007 в Пловдив.

Отбелязано беше провеждането на конференцията PrintPromotion, в х-л Ше­ратон, София, по повод предстоящото най-голямо полиграфическо изложение в света – Друпа 2008, в Германия. Повече за проведената на тази тема конференция можете да прочетете в настоящия брой на сп. Полиграфия в рубрика „Събития в бранша“.

По време на срещата бяха обсъдени предложения за инициативи в рамките на ПринтКом, както и списъкът със специ­ализирани изложения в бранша по света, изпратен от Изпълнителната агенция за насърчаване на малки и средни предприя­тия (ИАНМСП).

По-късно, отлично организираната официална вечеря от представителите на Аримпекс стана предпоставка за пови­шеното настроение на гостите, някои от които демонстрираха своите артистич­ни умения на дансинга и пред микрофона. Вечерта завърши емоционално, с традиционното потапяне във водите на топлия минерален басейн на хотела.

 
30.09.2011.
Автор: Polygrafiа Magazine
0 Коментари
Таг :

Браншова информация

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар