Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Медиите в международен аспект



Папата е германец. Испания е световен шампион по футбол. Дубай се свързва с огромен, красив хотел. Дотук — нищо ново. Но хората от коя нация седят най-дълго пред телевизора? Къде най-усърдно се четат вестници? Чий е рекордът на дълги разстояния на WWW-пистата? Отговори на тези въпроси дава актуално изследване на Висшето училище за медии в Щутгарт, Германия. Ще узнаете кои са нациите на челните места в ползването на медиите.

Интернет избор в Бразилия:

Техническите познания на бразилците във футболните сре­ди не се подлагат на съмнение. Но и по отношение на ин­тернет те „играят по-дълго с топката“ от всички други.

„Вестникарският колос“ Китай:

Само отгоре-отгоре да прегледаш заглавията не се случ­ва в Китай. С невероятно търпение китайците всеки ден отделят много време за вестника си.

Русия, рекордьор по брой заглавия:

С един поглед върху руското медийното пространство става ясно какво означава многонационална държа­ва – най-голям брой вестникарски заглавия на човек от населението.

Великобритания в мрежата:

Може би потребността да си винаги във връзка е харак­терна за хората от Острова, или пък страхът да не се окажеш откъснат от останалия свят. А може би е само случайност, че изключително много британци имат ин­тернет връзка.

Япония като преследвач:

Спокойно, няма да извадим самурайски меч и няма да пла­щаме неплатена сметка! Всъщност, всичко е вече плате­но. На глава от населението японците дават повече пари за печатни продукти от всяка друга нация.

manroland | expressis verbis edition 2011

Превод от немски език Станислава Петрова

 
26.10.2011.
Автор: Polygrafiа Magazine
0 Коментари
Таг :

От Европа и Света

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар