Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

Future Factory 2021 вече и на живо: събитието ще се проведе на 15 и 16 септември в Милано

„Готови сме да увеличим физическото присъствие в полза на голямо мрежово събитие, обхващащо по-широка общност.“
Андреа Бриганти, генерален директор на Acimga

Във време, когато текущите събития са предизвикателство, Acimga е готова да отговори и да се развива. След като премести планираната за 10 – 11 юни т.г. Future Factory за по-късен период, съвпадащ с падането на забраната за провеждането на конференции и събития на живо, Асоциацията обяви новите дати за своята „Фабрика на бъдещето“: Future Factory 2021 ще се проведе на 15 и 16 септември, на живо и в стрийминг формат, на най-голямата звукова сцена в Милано – Театъра.

Разширявайки каналите за взаимодействие с публиките с помощта на на т.нар. фигитал концепция (phygital: physical & digital), базирана на използването на технологии за свързване на дигиталния с физическия свят, организаторите от Acimga са направили всичко възможно събитието да обхване много по-широка общност от стандартната верига за производство и доставка. Освен уникално интерактивно преживяване, комбинирането на срещи на живо и стрийминг в един (фигитал) формат е идеалната възможност за комуникация с растящия брой потребители, споделящи идеята за повишаване на социалната и екологична отговорност на организациите/компаниите и предприятията в сферата на печата на опаковки.

Програмата на Future Factory 2021

Съгласно обявената през април т.г. предварителна програма журналистът и водещ на Future Factory 2021 Матео Бордоне ще посрещне на сцената на Театъра изтъкнати експерти в техните области: Алек Рос, гостуващ професор в Bologna Business School и старши съветник по иновациите на държавния секретар от администрацията на Обама, ще анализира динамиката на социално-икономическите промени в контекста на индустрията; Ивана Пайс, доцент по икономическа социология в Università Cattolica del Sacro Cuore (Милано) и Дейвид Старк, професор по социология в Columbia University (Ню Йорк) ще представят моделите на икономическата платформа; Паола Мариани, доцент по международно право в Università Bocconi (Милано), ще разгледа икономическите проблеми през призмата на своята дисциплина; Бертран Бадре, главен изпълнителен директор и основател на международната фондация Blue like an Orange Sustainable Capital ще сподели визията си за бъдещето на бизнес организациите.

Под мотото „Бъдещето в услуга на човека“ Future Factory 2021 разширява лайтмотива за бъдещето на печата с две нови теми: „Сервитизация“[1] и „Човешки ресурси“. По този начин, поставяйки човека в центъра на индустриалните стратегии, събитието ще акцентира върху взаимовръзката компания – клиент и върху отношенията в самата компания като възможност за добавяне на стойност към марката.

Паралелно с темата за човешките ресурси в контекста на вертикалната интеграция, двудневното събитие ще разшири прозренията на индустрията и по дискутираните на миналогодишната конференция Print4All теми „Устойчивост“ и „Индустрия 4.0“.

Андреа Бриганти: „За пореден път Future Factory се оказва устойчив и със страхотна визия за бъдещето.“

Припомняме, че под мотото „Отпечатай бъдещето“ Print4All 2020 отбеляза повратна точка в панорамата на събитията от веригата за доставки и постигна голям успех, привличайки близо 1400 участници от страната и чужбина.

Повече от сигурно е, че с предоставянето на възможност за диалог на цялата индустрия и с добавянето на съдържание тазгодишното издание на Future Factory ще изпълни мисията си на събитие с висока иновативна, технологична и хуманистична конотация, и на отправна точка за планираното за 3 – 6 май 2022 г. изложение Print4All.

ЗА РЕГИСТРАЦИЯ И ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ ЗА FUTURE FACTORY 2021:
www.future-factory.it/en 

Организатор на Future Factory 2021 е Acimga (Асоциацията на италианските производители на машини за графичната, преработвателната и хартиената индустрия) с подкрепата на ITA (Агенция за подпомагане и интернационализация на италианските предприятия в чужбина, към Министерство на външните работи и международно сътрудничество на Италия). 

Acimga обединява 82 компании в сектора с годишен оборот около 3 млрд. евро, 60% от които от износ. Закономерно, в световен мащаб Италия е в топ 3 на производителите на машини (заедно с Германия и Китай).

Повече информация на: info@acimga.it

 


[1] Сервитизация (servitization) – термин от 80-те години на м.в., с който в последните няколко години академичните и бизнес среди свързват бъдещето на производството: трансформация на продажбата на продукти в продажба на продукти и услуги; добавяне на стойност чрез добавянето на услуги.

 
09.07.2021 11.30ч.
автор: Polygrafiа Magazine
0Коментари
Категория:

Новини


Таг :

Актуално, Новини, Събития

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар