Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

2022 година и изложенията за потребителски стоки – Christmasworld, Paperworld, Creativeworld и Ambiente

  •  

Любимото на няколко поколения изложители и посетители трио се завръща в панаирната програма на Messe Frankfurt 2022, водейки след себе си друго любимо изложение – Аmbiente. Адекватно на духа на новото време, в което живеем, организаторите са се погрижили посетителите, които няма да могат да пътуват до Франкфуртския панаир, да „присъстват“ на него чрез платформата Conzoom Solutions. Възможност за „срещи“ и диалог между изложителите и търговските посетители предоставя и В2В пазарът Nextrade* (www.nextrade.market).

Christmasworld: 28 януари – 1 февруари 2022 г.

Под мотото „Време е за бизнес“ най-цветното изложение от триото се завръща с богата гама нови и изненадващи сезонни и празнични декорации за бизнес сезона 2022/23.

От ръчно изработени коледни елхи и сезонни деликатеси (зала 12.0) до мащабни светлинни дисплеи за търговски и градски центрове, зали 8.0, 9.0, 11.0, 12.0 и 12.1 ще предложат на посетителите атрактивен микс във всички продуктови сегменти. „Очакването за търговското изложение е по-голямо от всякога. Положителният отговор на нашите изложители подчертава, че като водещ международен търговски панаир Christmasworld отново има решаваща роля за старта на новия сезон – коментира директорът на Christmasworld Ева Олбрих, която отговаря и за провеждането на Paperworld и Creativeworld. – За нас е изключително важно да създадем сигурна и най-вече ценна бизнес платформа, която ще ни позволи физически да се потопим в света на Коледата“.

Повече от сигурно е, че вдъхновение от коледните и сезонни празници ще потърсят широк кръг търговци от малки бутици за подаръци, цветя, мебели и аксесоари за дома, собственици на ресторанти и хотели, представители на администрацията или просто любители на домашния уют.

Най-важният източник на вдъхновение за тенденциите при цветовете, материалите и дизайна за 2022/23 ще е Galleria 1 (юг), а централна тема на Christmasworld Academy – свързването на аналоговото и цифровото в полза на клиентите.

В социалните мрежи:

www.facebook.com/christmasworld / www.instagram.com/christmasworld.frankfurt www.linkedin.com/company/christmasworldfrankfurt /https://twitter.com/ChristmasworldFair

Paperworld: 29 януари – 1 февруари 2022 г.

Оставайки верен на своята успешна концепция, Paperworld ще представи уникална гама от хартии, офис консумативи и канцеларски материали в комбинация с богата поддържаща програма с ценни импулси и предложения за търговията. От офис оборудване и обзавеждане до организационни и презентационни помощни средства, офис хартии, пособия за писане и рисуване, аксесоари за компютри и принтери и т.н. компании като Durable, Edding, Erich Krause, General Machines Technology, Novus Dahle, Ninestar/Static Control Components и др. ще представят своите продуктови гами за търговски офис консумативи в зали 3.0 и 4.0.

Акцент в зала 3.0, където ще има зона за работа в мрежа, ще бъде бъдещето на офиса в контекста на работата на бъдещето. Така ще се казва и иновационната област – „Бъдещето на работата“, решаваща роля в която ще играят дигиталните продукти и решения и взаимодействието на аналоговите и цифровите офис светове. Зоната на Remanexpo (зала 4.0) ще бъде домакин на поредица семинари на Remcon с експертни лекции по актуални теми за бранша. Интересуващите се от тенденциите в сектора ще могат да видят взаимстваните от света на модата, архитектурата и изкуството предложения на bora.herke.palmisano за сезон 2022/3 в зала 3.1. В същата зала (3.1) ще са и BMWi зоната с щандове на стартиращи фирми от Германия, и зоната на Асоциацията на производителите и издателите на поздравителни картички (AVG).

В социалните мрежи:

www.facebook.com/paperworld / www.instagram.com/paperworld.frankfurt www.linkedin.com/company/paperworldfrankfurt / https://twitter.com/Paperworld_Fair

Creativeworld: 29 януари – 1 февруари 2022 г.

Представителите на международния сектор „Направи си сам“ очакват изложението с нетърпение, за да обменят на живо прозренията и идеите си в сферата на хоби заниманията и занаятите. След пропуснатата 2021 г. много производители гледат с очакване към Creativeworld, защото стана ясно, че за успешен бизнес са необходими реални срещи, тъй като онлайн общуването не може да предаде емоцията от перцептивното възприятие на творческите продукти, в магията на които попадат посетителите на изложението, включвайки се в уъркшопове и работилници. Очакванията на организаторите и в частност на г-жа Олбрайт са за широко международно участие (сред регистриралите се до момента има компании от Франция, Холандия, Италия, Испания, САЩ, Япония, Корея.

В социалните мрежи:

www.facebook.com/creativeworld.frankfurt  www.instagram.com/creativeworld.frankfurt www.linkedin.com/company/creativeworldfrankfurt / https://twitter.com/Creativeworld_Fair

Ambiente: 11 – 15 февруари 2022 г.

Водещото търговско изложение в сферата на потребителските стоки ще представи ключовите си теми в сегментите хранене, начин на живот, подаръци/сувенири. „Ambiente е центърът, около който се върти индустрията с потребителски стоки и ние с голямо нетърпение очакваме най-накрая да я приветстваме обратно във Франкфурт“. – споделя вицепрезидентът на панаирите за потребителски стоки Филип Фергер. Панаирът, който обхваща всичко, свързано с начина на живот, ще зарадва посетителите с богата продуктова гама (в 9 зали) на известни марки като Alessi, ASA Selection, Fiskars, GEFU, RAK, Robbe & Berking, Steelite, Stelton, Victorinox.

Сред регистрираните изложители открояваме имената на Blomus, Broste Copenhagen, Cor Mulder, Dome Deco, Eichholtz, Gasper, Gilde Handwerk Macrander, Gries Deco.

С идеята за по-голяма пространствена площ съобразно изискванията на здравните власти зоната Global Sourcing ще бъде обособена върху всичките пет нива на зала 10. Млади и все още неизвестни дизайнери ще представят свои решения в областта на изкуствата (зала 4.0) и интериорния дизайн (зала 8.0).

В социалните мрежи:

www.facebook.com/ambientefair / www.twitter.com/ambiente www.instagram.com/ambientefair / www.ambiente-blog.com

* Създадената от Николаус Гедат от nmedia и Филип Фергер от Messe Frankfurt дигитална платформа е възможност за 24/7 електронна търговия между доставчици и търговци от цял свят. Дигиталната система за поръчки и управление на данни в индустрията с потребителски стоки разширява изложенията и позволява да се правят поръчки по всяко време на денонощието, 365 дни в годината.

 

 
04.11.2021 12.12ч.
автор: Polygrafiа Magazine
0Коментари
Категория:

Новини


Таг :

Изложения, От Европа и Света, Актуално, Новини, Събития

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар