Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

Печат и интернет се сливат в глобалната маркетингова кампания на drupa

Попадали ли са ви печатни реклами и/или материали за drupa 2012? Видяхте ли рекламата на изложението в шестите броеве на списание полиграфия и ProGRAFICA? А забелязахте ли в горния десен ъгъл буквичките AR?  Ако отговаряте положително на поставените три въпроса, то тогава знаете, че рекламите за drupa 2012 са с добавена реалност.
Ако „погледнете“ към тези изображения с помощта на вашия умен телефон (необходимо е инсталирането на безплатен софтуер) или с уеб камерата на компютъра ви то тогава ще се отправите към едно интерактивно пътешествие (инструкции може да намерите на www.drupa.de/hilfe). Предимствата на подобна маркетингова стратегия са очевидни – използвайки печатното издание, читателят може моментално да получи актуална информация от сайта на drupa. По този начин, както обикновено от drupa използват най-новите тенденции в печатната комуникация, адаптирайки ги към специфичните нужди на водещия търговски панаир в света, получавайки логическа връзка между печат, интернет и мобилни решения.
„Вашата връзка с печата“
Организаторите на изложението споделят, че технологиите не трябва да бъдат използвани самоцелно, те трябва да бъдат дълбоко интегрирани в концепцията и като цяло трябва да играят поддържаща роля.
Крос-медийната кампания „your link to print“ (Вашата връзка с печата) започва да се разработва още през лятото на 2010 г. Студенти по комуникационен дизайн са помагнали за разработването на елементите с добавена реалност и тяхното интегриране в цялостната кампания.
За финал, вземете в едната ръка споменатите броеве на списание полиграфия и ProGRAFICA, а в другата своя смартфон и започнете своето дигитално пътуване през света на drupa.

 
13.01.2012 02.17ч.
автор: Polygrafiа Magazine
0Коментари
Категория:

drupa


Таг :

Изложения, Новини

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар