Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

Брой 2 на сп. Полиграфия с раздел ProPACK

Скъпи читатели,

В бр. 2/21 на сп. полиграфия проследяваме тенденциите на книжния пазар, правим преглед на печатарската индустрия у нас през 2020 г. и представяме предимствата на термалните експонатори Kodak Achieve, Kodak Trendsetter и Kodak Magnus.

Откровеният ни разговор със собственика и създател на „Графотрейд“ – Христо Петров, е на тема предизвикателствата при продажбата на нови и употребявани печатни машини и оборудване.

Интервюто ни със собственика и изпълнителен директор на АДЛ „Идеал“ – Антон Симеонов, е с фокус върху инвестицията на компанията в нова печатна машина Komori Lithrone G40.

Чрез Ивайло Дишков в броя представяме гледната точка на главния редактор на сп. „Bindereport“ – Франк Байер, за брошурите със сгънати корици с крила.

Разговорът ни с изпълнителния директор на ДП „Образование и наука“ – Анастасия Бонева, е за историята, настоящето и бъдещето на единственото у нас държавно предприятие в сферата на полиграфията.

Чрез водещия одитор по стандарта FSC® към „ТЮФ Норд – България“ – инж. (МВА) Славей Щерев, на страниците на броя отговаряме на въпроса какво представлява FSC® стандартът и какви са ползите от него за бизнеса.

Разговорът ни със собствениците на „Диагалпринт“ – братята Диян и Галин Петкови, е с фокус върху предизвикателствата и възможностите в сферата на дигиталния печат на външна реклама.

Статията на Захарина Петрова-Проданова проследява етапите на дигитално възстановяване на главата на вестник „Зорница“. Статията на Стоян Дечев е в полето на филателията и полиграфията.

Интервюто на Сандра Пеев с руската шрифтова дизайнерка Мария Дореули представя тенденциите при кирилските шрифтове. Чрез Боряна Янкова проследяваме особеностите при печата на текстове в Китай в периода XIV – ХХ век.

В броя честитим 90-годишния юбилей на заслужилия полиграфист Никола Балабанов и отбелязваме 140-годишнината от откриването на Държавната печатница и 140-годишнината от рождението на художника Йосиф Питер (творецът, допринесъл за развитието на отдела по литография към Художествено-индустриалното училище в София).

В частта ProPACK правим преглед на потребителските нагласи в условията на новата реалност. Статията на Симеон Марков е на тема използването на хартия и картон при директен контакт с храни. Статията на Христо Кафтанджиев е поредното доказателство за успешния модел на комуникация на брандовете с потребителите чрез обекти от живата природа.

Брой 2/21 на сп. полиграфия с раздел ProPACK ще бъде при вас през второто десетдневие на май.

 
05.05.2021 22.20ч.
автор: Polygrafiа Magazine
0Коментари
Категория:

Новини


Таг :

Новини

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар