Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

World Publishing Expo & Digital Content Expo 2017

От 10 до 12 октомври в Messe Berlin ще се проведе 47-то издание на събитие номер едно в информационно-издателската и медийната индустрия – World Publishing Expo & Digital Content Expo 2017.

В продължение на близо четвърт век организираното от Световната асоциация на издателите на вестници и онлайн новини (World Association of Newspapers and News Publishers – WAN-IFRA) изложение събира на едно място доставчиците на решения за индустрията и техните ползватели, за да им покаже най-новите тенденции в бранша.

Изложението е и мястото, на което производителите и доставчиците на медийни продукти могат да сверят часовниците си с последните тенденции в развитието на печатните процеси и да помислят върху възможностите за генерирането на приходи от тях.

Миналогодишните проучвания на WAN-IFRA върху пазара в сектора сочеха устойчив ръст на приходите от продажбите на дигитално съдържание. Същите изследвания обаче показаха и една друга тенденция: в световен мащаб 92% от приходите в издателския бизнес са от продажбата на вестници. Защо тогава работещите в сектора продължават да алармират за намаляващите тиражи вестникарска продукция? Каква е реалната ситуация на пазара на медийни продукти в края на 2017-та година и съответно прогнозите за неговото развитие? Повече съдържание или повече реклама ще предлагат медиите на бъдещето? Електронни издания или издания на хартиен носител ще предпочита медийната аудитория след една, две, три и повече години?...

Отговор на тези и още много въпроси, касаещи развитието на информационно-издателските процеси, след броени дни ще получат посетителите на World Publishing Expo & Digital Content Expo 2017. Паралелно с ревютата на иновативни печатни технологии, материали и практически ориентирани решения за авангардно и икономично производство на периодика, съпътстващата програма на изложението ще предложи микс от лекционни курсове, панелни дискусии и уъркшопове. Във фокуса на предстоящата конференция на WAN-IFRA ще бъде поставена темата за преосмисляне на стратегията за приходите. Паралелно с бизнес моделите в полза на платеното съдържание по време на конференцията ще бъдат разгледани теми, касаещи намирането на ефективни начини за бързото създаване и разпространение на рекламно съдържание в социалните медии, както и теми, свързани с намирането на решения за увеличаване на тиражите на периодичните издания.

Участниците в конференцията ще са първите, които ще чуят доклада на WAN-IFRA с основна тема добавянето на стойност към печата на периодика. Във връзка с това ще бъдат дискутирани казуси, свързани с намирането на ефективни пътища за пренасочване на потребителския интерес от печатната и онлайн реклама към рекламното съдържание.

Новост в тазгодишната програма на изложението е съвместната инициатива на IFRA World Publishing Expo и DCX Expo – „Digital Content Expo“. В подкрепа на производството на цифрово съдържание под мотото „Make Publishing Successful“ посетителите на паралелните събития ще могат да почерпят идеи за създаването на различни формати съдържание и тяхното разпространение с мобилни, социални, онлайн и други нововъзникващи цифрови платформи, както и да чуят мнението на медийни специалисти по теми като автоматизация на рекламното производство и обучение в продажбата на медийни продукти.

Своите най-нови рекламни продукти и услуги на Digital Content Expo 2017 ще представят експерти от adsdaq, AdSpirit, evolver media, HUP AG, ProcSet Media Solutions, Proxistore и Sapro. Посетителите на изложението ще могат да видят и най-доброто от водещи медийни компании от Европа, Азия, Латинска Америка, Индия, Близкия изток и Африка – наградите World Digital Media Awards.

В партньорство с Future Media Lab, чрез своята мрежа за научни изследвания (GAMI) тази година WAN-IFRA стартира иновативната бизнес платформа – Startup Park. Целта на инициативата е да обедини усилията на предприемачи, доставчици на ново поколение технологии, издатели и журналисти в намирането на работещи модели в посока по-голямата ангажираност на публиката с рекламното съдържание.

Програмата на събитието и повече информация за него ще намерите на: 
www.ifra-expo.com

 
22.09.2017 00.23ч.
автор: Polygrafiа Magazine
0Коментари
Категория:

Изложби


Таг :

Изложения, Актуално, Новини, Събития

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар